Tuesday 30 April 2013

TESTIMONI NUVERUS


TESTIMONI 1 


Sakit Jantung
Nama : Haji Ghazali Bin Abdullah
Umur : 55 , Lokasi: Ampang
Penyakit dialami ialah kandungan kolestrol tinggi dalam darah 
( Sakit Jantung ),Kencing manis dan Darah Tinggi

 Pengakuan: 
 Alhamdulillah.. dengan kuasa Allah s.w.t yang maha besar, kesihatan saya semakin pulih dengan
hanya mengambil 2aun Nuverus setiap hari iaitu pagi dan sebelum tidur. Penyakit berkenaan dikesan setahun yang lepas yang manasetelah saya jatuh pengsan.Setelah mendapatkan rawatan dan didapati ada masalah dengan jantung iaitu kandungan kolestrol tinggi dalam darahyang menyebabkan jantung tidak dapat berfungsi dengan baik.Sejak dari itu saya  bergantung pada ubat- ubatan sahaja dansering berulang ke IJN untuk mendapatkan rawatan.Alhamdulillah kini sudah hampir setahun saya mengamalkan Nuverus
tubuh badan sudah semakin sihat dan bertenaga.Setelah membuat pemeriksaan dihospital penyakit kencing manis dan darah tinggi yang dihidapi sebelum ini juga
 telah tiada lagi.Sekarang tanpa ragu-ragu lagi saya menjadikan Nuverus pilihan keluarga saya.Nuverus juga dapat menjana pendapatan saya dengan pelan pemasaran yang sangat hebat .

" Tetaplah Kamu Dengan Habbatul Sauda Kerana Padanya Ada Penawar Bagi Segala Penyakit Kecuali Mati "
Riwayat  Imam  Bukhari


                                    
                                   

TESTIMONI 2

Nama : Hajah Halimatun Saadiah binti Abdullah
Umur : 57 , Lokasi : Ampang
Penyakit dialami ialah Rheumatiod Arthritis ( radang sendi )

Pengakuan:
Syukur kepada Allah swt kerana dengan izinNya kesihatan saya telah pulih sepenuhnyadan tidak berasa sakit seperti dahulu.
Saya menghidapi penyakit radang sendi yang teruk sehinggakan badan saya tidak mampu untuk melakukanaktiviti harian dan terlantar diatas katil.Penyakit ini dikesan sejak 2007 dan saya menerima rawatan di PPUM. Bukan itu sahaja saya tetap berusaha menggunakan pelbagai jenis ubatan serta pelbagai jenis rawatan termasuklah membuatrawatan di SPA namum tiada perubahan yang ketara.Setiap malam badan dan sendi terasa sakit dan sukar untuk tidur.Alhamdulillah dengan bantuan suami tercinta yang memperkenalkan Nuverus kesakitan beransur pulih dan sakit-sakit sendi berkurangan.Saya mengamalkan minum Nuverus 2kali sehari dan alhamdulillah sekarang boleh membuataktiviti harian dan beribadah seperti biasa. Sekarang saya tidak lepas kan peluang untuk berkongsi pengalaman dan khasiat Nuverus yang berasaskan Habbatusaudda yang sangat bagus kepada semua. Terima Kasih suami ku, terima kasih Nuverus...





TESTIMONI 3


Nama : Ramlee B. Legot
Umur : 48 tahun ,
Lokasi :  Dutamas, Segambut.
Tidak boleh berjalan dengan sempurna selepas kemalangan jalanraya
Pengakuan:

Pada April 2011 saya telah mengalami kemalangan jalan raya yg menyebabkan tempurung lutut sebelah kaki kiri pecah 3 bahagian.Saya mengalami kesakitan yg kritikal selama setahun lebih dan kesakitan bertambah teruk jika cuaca tdk menentu seperti panas, hujan , kilat dan petir. Ini kerana tempurung lutut saya diikat dgn 2kali lilitan wayar kabel dan ditambah dgn skrew.Keadaan ini menyukarkan saya melakukan ibadah ,aktiviti harian serta tugas rutin.Kaki saya tdk blh dibengkokkan dan saya beranggapan keadaan ini akan kekal hingga ke akhir hayat.Pelbagai rawatan fisioterapi saya lakukan tetapi keputusannya tetap negetif.Saya sentiasa berdoa pd yg Esa dan tdk pernah putus asa dan kecewa.Alhamdulillah dgn izin Allah sy telah ditemukan dgn Tn. Hj Shaharudun b. Abdullah yg mana beliaulah yg memperkenalkan NUVERUS kpd saya.Saya minum Nuverus mengikut arahan yg diberi tanpa mengetahui apa kebaikan dan kelebihannya.Setelah separuh botol diminum saya amat-amat terkejut tanpa disedari kaki kiri saya sudah boleh dibengkokkan tanpa rasa sakit dan nyilu.Saya sangat bersyukur kerana tiada rasa sakit lagi dan saya sudah boleh solat seperti sediakala yg mana sblm ini terpaksa menggunakan kerusi.Tugasan dan rutin harian dpt dilakukan tanpa gangguan.Kini saya lebih sihat dan bersemangat.Nuverus superfood yg hebat dan ianya telah mengubah kehidupan saya dan juga ekonomi keluarga menjadi lebih baik dari sebelum.Nuverus Produk Hebat .


Testimoni 4

Pesakit Kencing Manis
Pakar Perawat Diabetis
Di Khaleed Al- Waleed Network

Pesakit mengalami kencing manis  kronik



No comments:

Post a Comment